SKIMRANDE

Idag har jag otroligt mycket att skriva och jag blir nästan lite galen av förvånan. Jag vet i stort sett inte vart jag ska börja - men jag ska försöka fatta mig kort.
Irriterande jobbig dag pga. min huvudvärk som har hållit i sig från andra timmen idag!
- Geografi/Internationell ekonomi, Victor och jag gjorde vår PP-redovisning och den föll läraren i smaken. Kul!
- Svenska C, här var det opponering på högsta nivå, jag gjorde på en person som inte var där
- Mat, och god mat var det också - älskar verkligen kycklingsås med pasta, massooor!
- Matematik, fick reda på att jag inte får göra provet som jag missade förrän onsdag v.20
- Psykologi, här var det prov för hela slanten. Jobbigt prov också men nu är det slut på pluggning för denna vecka.

Inte en endaste liten grej till denna vecka :P Woow, vad skönt! Plus att PA är slut och då börjar vi 12 varje onsdag hädanefter. Mitt schema ser nu ut såhär:

Måndag 8.10 -13.50
Tisdag 8.10 - 13.20
Onsdag 12.00 - 15.20
Torsdag 8.10 - 14.00
Fredag LEDIG!

(Jag kan inte säga att jag klagar direkt :P)

Dagens outfit var följande:
- Vita ballerinaskor
- Ljusa jeans i vadlängd
- Vit oversize tee
- Scarf (nyinskaffad och jag älskar den, scarfen är den bästa accesoarer och såå 2007) haha
- Brun skinnjacka
- Nikebag - har alltid min rosa - det ryms så mycket i den!
Victor tyckte att jag liknande en flygvärdinna med min scarf, haha. Han är galen min lille prins.

Nu funderar jag över om jag ska åka in till staden igen, efter att Victor skjutsat hem mig pga min huvudvärk. Haha, han kommer bli tokig om han får höra att jag måste dit och köpa en present, till underbara Lina. Eller så köper jag denna i Uppsala. Funderar...

För er som är intresserade över hur det går med min balklänning så kommer det nu. Mormor och mamma ska klippa ut allt tyg idag och mormor ska därmed sy ihop denna så att jag kan prova den imorgon. Igår kollade vi mönstren och jag är tydligen för stor över mina axlar, så den måste förlängas. Den ska även förlängas nedtill med tanke på att mina klackar är 9 cm. Det kommer bli kanon - det tror jag verkligen! Imorgon återkommer vi till detta :)


 


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Jag måste bara fråga, är psykologi svårt? Läser du A eller B? Super blogg föresten! :)

2007-04-23 @ 18:34:51
Postat av: MALIN

Ida: Hejhej! Psykologi är inte på något sätt svårt. Här gäller det mer att förstå och tänka individuellt och i stort sett bara analysera allting du ser och tänker. Ibland kul annars mindre kul! Just nu läser jag psykologi A :) Tack så mycket!

2007-04-23 @ 20:01:21
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0