2 in 1







Igår när mamma och jag stod i kassan på lindex såg vi olika makeupremovers och bland annat denna guldglimt! Två i ett. Produkten innehåller både ansiktsvatten och rengöring av smink plus annat gegg som kan förekomma i facet. Använde denna för första gången igår när jag skulle ta bort mitt smink och den fungerade ypperligt. Riktigt bra faktiskt!

Gör så här:
1. Vattna ditt ansikte, med dina händer
2. Smeta in hela ditt ansikte med produkten och ha det så i några sekunder, titta inte!
3. När du nu har använt hela och smetat in vid ögon och ansikte tar du bomullspads för att ta bort allt runt ögonen.
4. Nu kan du titta igen och du känner dig genast mycket fräschare
5. Ta bort allt kladd med vanligt vatten bara och en ljuvligt skön handduk är ett plus att torka sig med!
Färdig!

Jag vet faktiskt inte hur mycket den kostar men mellan 80-100:- vilket är ett bra pris!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0