BRA KÖP I EN OCH SAMMA FÄRG












Till att börja med vill jag säga att jag är totalt medveten om att allting följer en viss färg nämligen grå. Och jag kan inte med ord beskriva men jag faller helt enkelt för denna färg - i alla olika nyanser. Förr var det mer svart som jag använde och nu har det återgått till grått! Jaha, totalt sett består min garderob av tre färger - vitt, grått och svart. Otroligt!

Bild 1. Grå klänning från h&m 149:-
Bild 2. Linne från Ginatricot 199:-
Bild 3. Kortärmad stickad sak i mörkgrå nyans 149:- från Ginatricot
Bild 4. Ljusgrå munkjacka Ginatricot 249:-
Bild 5. Grå mössa Ginatricot 79:-
Bild 6. Knästrumpor i blått och grått, snygg blå färg här! Ginatricot 59:-/st
Bild 7-8. Grå jeans från Veromoda med hög midja 399:- (Är käär)
Bild 9. Silver plånbok från h&m 98:- (Detta är en förälskelse ;P)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0