Crispiiin

Ja, det är som sagt där min pojkvän Victor jobbar och det är verkligen en grym affär. Ja visst, det kan vara lite dyrare skor gentemot din sko eller liknande men det är av finaste kvalité. Märken som de har där är alltifrån det ena till det andra och tro mig. Det FINNS mycket skor. Mina favoriter kommer helt klart från vagabond. Älskar detta märke faktiskt och snyggare och snyggare kommer det bli till hösten. Victor kommer hem med nya skor varje dag och visst kan jag tycka att han blivit mer feminin sedan han började jobba där med enbart "det-motsatta-könet" som arbetskamrater, men jag gillar dem, men han är fortfarande en man hoppas jag, vore illa annars. Otroligt bra!

Affären ligger på Storgatan 7 i Örnsköldsvik och de har även en egen hemsida. Checka in denna!


(och nu har jag även gjort lite smygreklam för skoaffären, mysigt! men nu behöver ni tjejer inte gå dit bara för att Victor jobbar där och stjäla honom från mig.. det vore illa...)

image1145

Kommentarer
Postat av: ebba

Kolla in Vagabond-stövlarna på min blogg. De är GRYMT snygga!

2007-08-23 @ 18:14:50
URL: http://www.omebba.blogg.se
Postat av: Linda

Ja och nu jobbar min svärmor där också!
Håller med, dom har superfina skor : )

2007-08-24 @ 08:03:27
URL: http://lindaeson.blogg.se
Postat av: Anonym

ebba: de är verkligen GRYMT snygga! jag håller med :D
Linda: Ja det gör hon minsann, så mycket trevligt! och ja, skorna är kalas - det gillas för oss tjejer!

2007-08-24 @ 11:20:29
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0