Egocentrisk?







Och svaret är NEJ, jag har inget liv! haha, jora, ska snart pallra mig iväg till staden så det ska bli lite kul att upptäcka världen igen. Spännande.

Kjolen, ska jag komma ihåg och även lite annat smått och gott. Har bytt kläder sextioelva gånger med tanke på att "den här är för varm", "för kall", "för liten", "för stor", "för äcklig", "för konstig helt enkelt"... ja osv. Ni känner nog igen er i situationen. Hoppas jag i alla fall.

Det blev en lila klänning från ginatricot och tog istället med mig den svarta så det blir väl morgondagens outfit då :) Den visas imorgon. Tycker om det där med kortkort när det är varmt, helt klart! Vänner nu, sedan buss (enbaaart för att jag inte äger en egen bil, jag måste köpa en, jaa)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0