FOTOGENISKT? JA VISST!

Haha, detta är nog jordens fulaste bild men jag bjuder helt klart på den!! Man får visa lycka - men kanske på ett annat sätt! Troligtvis har jag inga vänner ingen pojkvän och ingen familj efter denna visning av bild men jag överlever nog. Jag förstår helt enkelt inte hur man kan bli så fruktansvärd - men hey. Det är ju jag!

image1053

Ja, jag blev glad. Helt klart! Det var ju kameran jag vill ha. En ROOOOSA! Hur snygg som helst och läcker och allt, och ja, ni som läst min blogg förut vet redan allt sådant här men jag tar risken! Tänker tillbaka på the best days of my life för tillfället...

image1055

Här visar vi upp ett glatt leende och åter till det normala igen. Puuh.

image1056

Och här står några av familjen samlade. Lägg märke till mina snygga skyltar. Woow! Jag har aldrig blivit gladare, älskar hemmagjorda sådana som man vet att de gjort själv och för hand. Det är kärlek det! fr v. Pappa, mormor, morfar och längst fram Edvin och min kusin Deborah. Wee. Nu är jag snart killed av mormor som älskar att vara med på kort och allra mest i min blogg! HEJ MORMOR! ;)

image1057

Här är vi nu på lastbilen som ska ta oss runt i staden - och det var glädje på HÖG nivå! Usch vad kul jag hade det eller rättare sagt VI. Det enda misstaget man gjorde var att ha högklackade skor - så lyssna: Välj INTE det! Jag förstår heller inte varför jag tar mig om mössan, en s.k AJ-AJ-KAPTEN gest, men egentligen så förstod jag inte vad jag gjorde på hela dagen so why bother.

image1058

På denna bild står jag längst bak som jag gjorde varje gång vi körde förbi alla människor. Jag ville synas? Okej? Haha, men visst får man vara lite ego gällande denna dag. Ja tack!

image1059

Helt makalös trött efter denna färd och ja, skorna är av på en gång och nu åker vi båda hem till vårt och träffas igen senare innan ferre på kvällen.

image1060

Snacka om att vara hungrig! Haha, hade inte fått i mig mycket på denna dag så mat var det enda jag tänkte på. Jordens godaste också! Tack ska ni ha! Eller mamma som lagade den ;)

Och nu har jag massa fler bilder faktiskt men ingen som jag vill lägga in ;) Tack för mig för den här gången!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0