Gossip







Det händer saker även i kändisvärlden ( på tal om mitt liv här hemma med en sugmaskin på nedervåningen - de blir aldrig klara och hela grannbygden har kommit, detta är nog det största som hänt på länge tror jag). Hittade några tjusiga bilder i min ensamhet, väntar på att min söte älskling ska ringa - väntar väntar. Därför skriver jag detta nu.

Bild 1 - Mandy Moore, good-looking som alltid helt enkelt!
Bild 2 - Vanessa och Nick, alltid lika snygga och de passar så bra tillsammans!
Bild 3 - Nicole Richie, magen bara växer och det är så kul! Hon passar så bra i det också!
Bild 4 - Paris Hilton, som vanligt snygg och i en riktigt läcker frilla. Nyklippt!
Bild 5 - Glädje från dessa två damer, inte bara i "Desperate housewives" utan de är vänner i verkliga livet. Vackert!
Bild 6 - Mary-Kate Olsen i snygga brillor och alltigenom helcool i sin outfit, som vanligt då!

Bild: People

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0