Jag säger bara en sak: mammor!

Min mor kom in i mitt rum idag och hade praktiskt taget en catwalkshow. Hon hade handlat mycket på stan och spatserade i sina nya röda högklackade skor - mycket snygga (köpt av Victor på hans affär btw. läckert!). Efter dessa tog hon på sig ett par svarta vagabond och frågade om hon kunde använda dessa än, är det en trend eller inte? Och jag sa helt enkelt givetvis. Hon är ju en mamma - detta är en trend.

Sedan visade jag henne lite bilder på skor med samma klack och hon tänkte då "ja visst" haha, ett par skor till. Man hittar ju alltid någonting när  man rensar. Sedan sa hon det att det här var de dyraste skorna hon köpt på sedan länge 674:-, jag säger bara en sak: Mammor! Skulle man hitta ett par sådana nu skulle man jubla, inte för att jag köper dyra skor hela tiden, men visst finns det skor över tusenlappen man gärna tar emot. Har två stycken jag verkligen vill ha nu, beställ hem dem VICTOR! :D tack.


En blandad kompott av dessa skor - ungefär så ser mammas ut. Visst går de att använda.. :)




Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0