KUL LIV

Självklart är det extreme home makeover på tv:n men när den bärbara stod alldeles för nära tänkte jag kika litegranna här också och fann en lista (en till?) ja, precis.

Tio första:
Första bästa kompis:
Eveline och Lina såklart. Dessa tjejer är B Ä S T!
Första bil: Min cabriolet som var rosa till barbiebil. Jag hade de grymmaste leksakerna alltså ;)
Första kärlek: Det var nog min rosa kanin (nalle) som jag fick av min morbror när jag föddes. Har kvar denna än!
Första husdjur: Jag hade fiskar ett tag, guppifiskar! Men mamma spolade ner dessa i toaletten. Om jag ska vara ärlig har jag inte saknat de en sekund. Haha...
Första semester: Efter två månader och det var då i november flög jag flygplan. Till Karlstad. Och jag var inte ens rädd, inte undra på att jag ÄLSKAR att åka flyg än idag.
Första jobb: På ica helt klart. Fick detta när jag var 15 och har jobbat där då och då, sommarjobb, sedan dess.
Första köpta skiva: Det var nog en singel, eller Carola CD. Your choice.
Första riktiga kärlek: Det är Victor ;) Han är min Riktiga och enda. Jag är happy happy happy <3
Första piercing: Om öronen räknas säger jag dem.
Första konsert: Jag tror det var Per Gessle i Sundsvall. Ja?

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Dricker inte
Sista bilfärd: Det var i förrgår faktiskt. Jag och Victor handlade!
Sista filmen du såg: The last kiss - se den!
Sista ringda telefonsamtal: Till Victor. Och det var långt för en gångs skull! Jag saknar honom.
Sista bubbelbadet: Det kommer jag inte ihåg, någon gång på Paradisbadet?
Sista spelade cd: Det vet jag inte heller...
Sista kyss: Victor, igår. Mums!
Sista gången du grät: Igårkväll!
Sista måltiden: Alldeles nyss två mackor och efterrätt - GLAAASSS!

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej det har jag inte. Jag tror bara att det skulle försämra relationen på något sätt, men visst har man varit intresserad. O jaa!
Blivit arresterad: Nej faktiskt inte.
Blivit kär vid första ögonkastet: Men O JA!
Fått ditt hjärta krossat: Och det också...
Strippat: Haha.
Haft ett one night stand: Nej!
Busringt till nån: Oj oj, Lina ägde detta på den tiden! Alltså jag glömmer aldrig när de ringde och sa att de inte hade några pengar och de som svarade skulle skicka falukorv pga att det var det enda de såg på tv:n med tanke på att den var svartvit och blabla. Haha, det var det roligaste! I nian var detta. Tre år sedan. Livet går alldeles för snabbt!

Sju saker du har på dig:
1. Klänning
2. Klocka
3. Glasögon
4. Täcke
5. Dator
6. Hårspännen
7. Hårsnodd

Sex saker du gjort idag:
1. Ätit
2. Läst tidningar
3. Tittat på film
4. Hoppat studsmatta
5. Hängt tvätt och tagit ner tvätt
6. Bloggat

Fem favoritsaker just nu:
1. Mina nyshoppade kläder
2. TV:n
3. Min plånbok
4. Kameran och datorn
5. Och allra minst VICTOR ;)

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Victor
2. Mamma
3. Lina
4. och Emma

Tre val:
Svart eller vit: Svart.
Sommar eller vinter: Sommar
Choklad eller chips: Choklad men jag har tillochmed börjat äta chips nu! Haha, satt och vräkte i mig en påse idag. Ibland är det bara fööör gott!

Två saker att göra innan du dör:
1. Gifta mig
2. Flytta

En sak du ångrar:)
Faktiskt ingenting för tillfället. Jag älskar allt som det är just nu! Det kommer väl och då uppdaterar jag detta ;)


Kommentarer
Postat av: emdolce

hoppas du menar mig darling ;)

2007-08-14 @ 21:31:51
Postat av: MALIN

emdolce: Of course, klart jag menar dig gumman! Du är underbar :)

2007-08-15 @ 08:02:27
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0