Lite att göra kanske?

1. När gick du upp idag?
Victor väckte mig kvart över åtta, han skulle till jobbet.. men det är bara skönt att kliva upp tidigt!

2. Diamanter eller pärlor?
Helst diamanter men jag älskar pärlor också faktiskt, båda två!

3. Senaste filmen du såg på bio?
Oj det var längesedan, men kanske "Se upp för dårarna, dårarna stängs" :P

4. Favorit-TV- program?
What about Brian har jobbat sig uppåt och är nu på TOPP!

5. Vad åt du till frukost?
En stor fet tunnbrödmacka med smör, ost och kalkon, flera juiceglas och sedan godisklubbor!

6. Vad är ditt andranamn?
Kristina

7. Din favoritmat?
Jag älskar mackor faktiskt. Haha, men även kyckling

8. Vilken mat gillar du inte?
Åh, det är så mycket men gröt är nog det värsta, även blodpudding och liknande

9. Favoritchips?
Lantchips med dill och gräddfil. Tess har fått mig att börja äta igen och det är VRÅLgott

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Jag vet faktiskt inte...

11. Vilken bil kör du?

Mammas och pappas, eller Victors, eller Victors föräldrars, det varierar.

12. Favoritmacka?
Limpa med smör, ost och kalkon! MUMS!

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
De som är mer besatta av sig sjäva, de egocentriga. Man kan faktiskt fråga hur det är med andra också.

14. Vilka är dina favoritkläder?

Leggings/tights till klänningar. Mums!

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Australien eller USA eller England. Jag älskar GB.

16. Favoritklädmärke?
Jag älskar Ginatricot. Thats it.

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Borta bra men hemma bäst - alltid!

18. Favorittid på dagen?
På morgonen, det är så tyst och bra då!

19. Var är du född?
Örnsköldsviks BB

20. Vilken är din favoritsport att se på?

Men hockey såklart! SMGULD

21. Coca Cola eller Pepsi?
Coca cola är givet

22. Fotboll eller ishockey?
Ishockey.

23. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Morgonmänniska, jag somnar oftast snabbare än alla andra

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr.

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Jag tänkte precis gå och handla onyttigheter som behövs men det började verkligen tokregna/hagla så jag ringer Victor istället känner jag här och nu, han får köpa efter jobbet. Gott!

26. Vad ville du bli när du var liten?
Frisör, "stå i kassan" eller bibliotikarie

27. Bästa barndomsminnet?
Det är nog alla resor till Grönan som vi alltid gjorde varje år. SÅ mysigt.

28. Varit i Afrika ?
Nej tack

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Haha, nej faktiskt inte, eller jo.. Nu kommer jag ihåg! HAHAHA

30. Varit med om en bilolycka?
Ja, pappa skulle hämta oss en kväll och vi fyllde bilen plus att det var snö och mitt i natten fick bilen sladd - snurrade runt x antal varv och sedan rakt in i en snödriva. Det var läskigt!

31. Favoritdag i veckan?
Fredagar helt klart

32. Favoritrestaurang?
Oleary´s?

33. Favoritblommor?
Rosa rosor utan taggar - från filmen

34. Favorit-snabbmatsrestaurant?
Subway är ett faktum och jag älskar det mer än livet självt.

35. Äger du en cykel?
Ja men o ja, en orange sådan, matchandes i höst!

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Ingen aning

37. Läggdags?
Halv elva till elva ungefär...

38. Senaste personen du delade en middag med?
Min älskling Victor.

39. Vad lyssnar du till just nu?
Umbrella med Mandy Moore, jag gillar den skarpt.

40. Favoritfärg?
Klädesväg - gråskalan. Annars - rosa

41. Hur många tatueringar har du?
Inte en endaste liten delfin faktiskt.


Kommentarer
Postat av: alexander

jag kommer ihåg bilolyckan. lite läskigt men gick ju bra :)

2007-08-21 @ 14:58:46
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0