Mina godbitar
















Bild 1 & 10 - Svart kjol från 198:- h&m
Bild 2 & 3 - Jeansfärgad sak (som jag var tvungen att köpa, helt mig, passar till allt!) 198:- h&m
Bild 4 & 5 - Svart trekvarsärmad långtröja 149:- h&m
Bild 6 & 7 - Svarta ankelboots med konformad klack (älskar dessa mer än livet själv) plus en dragkedja 380:- din sko
Bild 8 - Svarta vinterskor helt enkelt. Ljuvligt sköna och fodrade 280:- din sko
Bild 9 - Svart "laptop-väska" hur snygg som helst och billig, 49:- (på rea) wedins
Bild 11 - Mörkblå och svart ögonskugga isadora (passar på ett snyggt sätt) 89:- kicks
Bild 12 - Rosa & lila leggings/strumpbyxor (såå snygga till vintern, dock kanske inte på mig :P) 79:-? h&m
Bild 13 - Proffs hårspray (mest till Victor att ha hemma hos mig) 34,50:- h&m
Bild 14 - Trosor med rosor 29,50:-/st h&m (de var för billiga för att bara köpa ett par

Och som alltid använder jag allting jag köper och jag är alltid nöjd och lämnar aldrig tillbaka och allt är hur bra som helst.. Eller kanske inte! Jag hinner alltid ändra mig lite men den här gången känner jag mig faktiskt riktigt nöjd över dessa inköp! Detta kommer användas mycket!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0