Myspys att läsa








Det finns så mycket bra på denna jord, men ingenting bättre än gossip girl att läsa. Dessa böcker är helt underbara och det är så kul när de översätts en efter en till svenska. Nu är jag på femte boken och jag beställer böckerna lättast på adlibris.se. Där kostar en bok 64:- vilket är verkligen hur billigt som helst! I affärerna kostar de minst 90:- tror jag?

Sedan köpte jag även solo girl igår. Jag kan inte hjälpa det men lite skvaller är alltid mysigt att läsa, än fast det inte är ett modemagasin. Och den är ju så billig.

Ett brev på posten fick jag också och det var 200:- på h&m. Sådana checkar får jag lite då och då. Mammas och min, vi brukar turas om faktiskt, det är bäst!

Kommentarer
Postat av: Elizabet

Mä! jag vill också ha checkar:P. Fick du dina igår? Isf borde mina komma snart:)

2007-08-22 @ 12:52:14
URL: http://Elizabet.blogg.se
Postat av: MALIN

Elizabeth: Jaa du borde få dessa närsomhelst! :D haha, jag fick min igår så snart snart snart! håller tummarna :D

2007-08-22 @ 14:40:01
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: Anonym

i höst börjar en tv-serien gossip girl, baserad på boken. Den visas i usa men om den blir lyckad kommer den nog till sverige i framtiden.

2007-09-01 @ 00:20:37
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0