Ny Doft från Prada

Jag vill jättegärna testa denna nya favorit från Prada. Prada infusion. Sägs vara otroligt god. Blir så sugen, behöver verkligen en ny parfym och denna skulle vara utmärkt. Är det någon som vet vad den kostar?

När jag ändå är på G här med skönhet och liknande undrar jag om det är någon som har ett  tips på ljusrosa/ljusbeige läppglans/läppstift som verkligen är bra? Jag har provat de ena efter det andra och fortfarande inte fastnat för ett enda. Skriv gärna era tips!

Nu är det "Two weeks notice" på dvd:n och trots att det är sol ute vill man inte gå ut för det ä K A L L T! haha... Välkommen hösten och vi säger hejdå till sommaren!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0