Om mannen själv får välja

Det slog mig nu att jag lägger aldrig in bilder på vad killar/män kan köpa för kläder och vill naturligtvis göra detta så jag blev sugen på en gång...

Jag tycker verkligen att det är snyggt, läckert, sexigt... you name it, när killar klär sig i sådant som i alla tider kallats "fin-kläder". Ja visst, man kommer hem med dessa plagg och får höra "Men när ska jag använda den och den?" Du kan faktiskt använda den och den till vardags såsom till fest eller vad som helst. Det är attraktivt med kostym, kavaj, scarf/halsduk osv. Det är SNYGGT! Dessa följande outfitar/bilder kommer från h&m och är verkligen bevis på att killar kan! Och det kan dem! Shoppa loss till din pojkvän, fästman, make eller pappa!








Bild 1 - Kavaj 398:-, Byxa 198:-, Slips 98:-, Skjorta 198:-
Bild 2 - Jeans 398:-, Cardigan 298:-, Rock 798:-, Halsduk 98:-
Bild 3 - Cardigan 298:-, T-shirt 79,50:-
Bild 4 - Slipover 198:-, Skjorta 198:-, Jeans 398:-


Min personliga favorit är bild två så nu hoppas jag verkligen att Victor läser detta så han kan komma hit och överraska mig i hans outfit. Det skulle uppskattas, annars kan du ju komma som du är också :)

Bild: H&M

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0