Underbar och älskad av alla



 


En helt klart sevärd film. Åh, vad bra den var! Det roligaste av allt i biografen hände när vi kom dit. Vi satt bredvid ett par i 45årsåldern ungefär, och de var så roliga! Bästa kommentaren kläckte min älskling då vi sa följande:
- Älskling, vet du vad det bäst med dem här är? (jag åt på riesen, älskar VERKLIGEN riesen choklad)
- Att du är tyst när du äter dem?
- Jag, butt.

Och mannen bredvid mig skrattade och han skrattade och jag brast i skratt och Victor och denne mans fru. Vi hördes i hela salongen, jag fick tårar i ögonen och hans fru frågade vad det var som var så roligt, "Ja men han sa ju en så rolig kommentar" haha, och då brast det igen. Det ser nog fånigt ut här och nu, men så kul det var mitt i stunden...

Åter till filmen: Jag tycker verkligen att huvudpersonen Bella har en sådan karaktär vilket gör filmen mycket mycket bättre. Tycker även om att en del helt vanliga människor och kändisar är med i filmen. Kul med Mikael Persbrandt och även de som är med i nyheterna. Jag älskar filmen helt enkelt - men det är nog mer än tjej än killfilm. Min pojkvän är skeptisk till den - men dock sevärd. Han ville såklart på simpsons vilket jag förbjöd, när vi väl går ut på bio kan vi väl ändå göra det ihoop? Istället för att sitta i varsinn salong. haha och så blev det. :D

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0