18/12







Idag drog jag bara på mig kläder, och sedan av med dem igen. Haha, bara för att visa upp en s.k. OUTFIT här i bloggen. Jeansen är riktigt gamla, tror att jag köpte dem i åttan, och jag fick på mig dem. HAHA; vilket skämt! Har inte fått på mig dem på år och dag, men hittade de i garderoben igår. Jaja, levi's är det ju faktiskt så det var lite skoj! Till det topp från ginatricot och även den nya tischan därifrån. Ankelboots på fötterna, de är sköna men nästintill oanvända, jag har många sådana i garderoben, de är för höga och jag blir föör lång.

Jag fortsätter nu med att slå in paket, tar pauser då och då :P

Kommentarer
Postat av: Cilla

Vad sugen jag blev på den svarta boxformade t-shirten från Gina Tricot nu! Jättesnygg, och snygg på dig också såklart! :)

2007-12-18 @ 18:37:42
URL: http://trendportalen.blogg.se
Postat av: MALIN

Cilla: haha, visst är den riktigt läcker? jag är kär :D Och tack så mycket sötis! haha, det var snällt sagt, vad glad jag blir! :D

2007-12-18 @ 19:27:11
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0