30/12 - kväll





















Ja, kan man få in mer bilder? Jag vet inte faktiskt. I alla fall hade jag som vanligt tråkigt i väntan på att åka till mötet. Jag är ALLTID klar i tid och när jag tror att Victoria är redo och kommer ner är det alltid så att "jag har inte sminkat mig" hörs klart och tydligt. Jahapp. Då får man vänta lite till. Det blev bilder och snack med Johanna då istället :) haha.. De brudarna har övergett mig inatt och sover hemma hos henne. Jag orkade inte hänga med faktiskt.

I alla fall är jag ruggigt glad över mina två fynd idag. Det ena fyndet är då denna ljuva blommiga klänning. Jag älskar den. Särskilt till nitskärp. Två olika stilar i en. Perfekt! Det andra fyndet är en svart lång kofta. Hur bra som helst! Den drog jag på mig över. Båda tingen hittades på veromoda. Till detta hade jag ett par svarta låga skor. Jag gillar dem, men de måste klackas om faktiskt. Jag går ojämnt. Haha.. Och min jacka från Veromoda och väska från h&m. So long...

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0