Ah, ljuvliga onsdag

Jag har så otroligt sköna dagar, jag älskar mitt liv! Verkligen! Helt perfekt. Idag är Vic ledig så hon och jag sov verkligen ut. Haha, klockan 11.43 ringde det på min mobil så jag vaknade då. Sov i vardagsrummet inatt, eller ja inatt och inatt, denna morgon. Gick och lade mig klockan 06.09 när J gick hem så det blev kanske lite sent, men samtidigt, Sjukt bra. Filmen var ljuvligt bra också, braveheart, detta var då en stor orsak till att det blev sent med tanke på att den är väldigt lång, dock kändes den inte lång men men kan inte förstå varför jag aldrig sett den tidigare ändå. :)

Nu är det oboy som halsas, för fulla muggar.! Jag lyssnar på Hillsong, otroligt bra!


Kommentarer
Postat av: Johanna

MALIN! som att inte du skriver lite "dolt" oxå:P "J" likosm:P va är det för nåt? :D:D ahah;) PUSSPUSSPUSS!

2007-12-05 @ 15:00:26
Postat av: MALIN

haha, MEEEEEN jag skriver ju aldrig dolt ;) Haha, Johanna det var ju DU! ;) Neej det var jonas, men det är bättre att skriva dolt, kanske ibland :P Olala. Du är BÄST BÄST! Ses snart gumsan! Plugga på Love love.

2007-12-05 @ 19:42:49
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0