Andra advent


Det är verkligen andra advent idag. Som vanligt går hela december i en sådan otrolig fart. Vart kommer farten ifrån egentligen? Hjälp. Jag vill ha dessa tider JÄMT! I alla fall fick jag mig ett adventspaket idag också. En 100lapp på mitt konto ;) haha, det gillas! Det är kanon!

Denna morgon blev jag väckt av att Gunilla stod och lagade mat KLOCKAN ÅTTA PÅ EN SÖNDAGSMORGON. Jag tänkte bara "alltså vad i hela fridens dagar håller den där kvinna på med" när jag tittade på mobilklockan.. haha, hon är makalös. Sedan kom hon in till mig och väckte mig några min senare. Otroligt! Jag tog mig upp för en dusch och tillsammans (efter många om och men fick jag äntligen med min faster framför tv:n) såg vi julkalendern. Det är mys, kan jag lova!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0