Dagens lista

Dagens humör: Strålande, faktiskt. Taggad till allting!
Dagens mående: Trött, trött och återigen Trött!
Dagens borde: Ta mig samman kanske? Falla ner på klotet igen? ja!
Dagens frisyr: Uppsatt i en tofs. Finns ingenting skönare.
Dagens smink: Ögonskugga, foundation, rouge, kajal och mascara! (den ständiga!)
Dagens klädsel: Grå tee med tryck, svart fodralkjol, svarta strumpbyxor, ljusgrå strumpor, svarta pumps, svart trekvartsärmad överdel med dragkedja och svart kuvertväska.
Dagens planer: Att åka till julkonsert klockan 18
Dagens materiella vill ha: Den där kjolen alltså, ojoj!
Dagens längtan: Till julafton, till min flytt, till att få ett jobb, och allt annat.
Dagens fundering: Är detta för bra eller bara bra?
Dagens beroende: Oboy oboy oboy.
Dagens tråkigaste: Mm, hemligt :)
Dagens tidning: Nya Upsala tidning. Tror att jag läste den idag :P
Dagens låt: Jesus, du är min läkare. Idag var det Helande på mötet och jag vet att många blev friska. Så mäktigt!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0