Dagsrapport: Städning

Oj, jag ville inte ens gå in i köket, och när det blir så illa då vet man att det är dags att ta till händerna för en städning. Så var fallet och jag körde igång. Hela diskbänken var full med grejer. Helt otroligt. Nu är den kliniskt ren och jag sitter bara och tittar på den för det är så kul när man har städat klart. Jag tog även och bytte lite pynt här och där och plockade ur diskmaskinen, dvs. Nu vet inte min faster någonting om vart grejerna tagit vägen, och inte jag heller faktiskt.. :)

Nu ska jag äta mandariner så jag storknar och cola (min julmust, för det hatar jag verkligen, men jag måste få energi från någonting, och det är faktiskt koffein i cola, man kan därmed säga att jag dricker kaffe nu!) till, sedan sova :P haha, jag är så fruktansvärt trött, hela kroppen bara hänger och slänger. Så kan det gå :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0