Det är min grej helt enkelt

Yatzy. Det är verkligen min grej, jag tror det. Har aldrig förr haft en sådan tur som jag hade inatt alltså. Helt makalöst. Vi (jag & jonas) spelade fem omgångar mellan klockan 01-03.17 och jag vann FYRA av dem. Jag vann även finalen. Utav dessa fem omgångar som spelades fick jag zatzy FYRA gånger, haha PÅ TVÅ SLAG. Och inte nog med det, en omgång fick jag det två gånger. Jag fick yatzy alltså Fem gånger sammanlagt. Jag är nöjd nöjd :) haha.. Hur bra som helst.

Ikväll blir det möte först, ett sådant där "räkna-ner-möte" från klockan 19 och framåt. Det blir grymt. Jag ska anteckna, sådär som jag gjorde idag på em-mötet. Haha, Det var så roligt, jag återkommer till det lite senare. Snart är det mat, och jag är hungrig. Vi ska äta och sedan göra oss iordning för kvällen och natten (som troligtvis kommer spenderas hemma hos någon rolig brud!) :D

Så till er alla, min älsklingslåt. Det finns ingen bättre. Happy new year! Ta hand om detta år. Glöm inte att älska din nästa och glöm inte bort att säga till alla hur mycket de betyder. Det finns ingenting som är roligare att höra än en komplimang. Kanske bara något litet kan du själv tycka, men för den som hör den, kan det göra Allt! Vi människor har ett underbart år framför oss, med både glädje och sorg (säkert). Det vi ska göra är att göra det till det bästa.


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0