En dag i Uppsala city

Jag har precis kommit in genom dörren. Idag ska vi verkligen få hjälp med bilen, thank god. Jag har fortfarande inte bokat flygbiljett, fortfarande inte städat, fortfarande inte gjort någonting - för jag har shoppat :) Yes! Det var riktigt kul att springa runt på staden med Eveline, så otroligt längesedan. Hon hittade en massa och jag skulle inte köpa någonting, så var det ja. Fyra plagg fattigare sitter jag nu här och undrar om det var värt det, blir nog en retur imorgon. Jag har ju ändå ingenting annat för mig ;) Btw. Imorgon ska det bli SOL! haha, jag längtar. Äntligen ser man ljuset liksom..

Förresten, någon som hört någonting om ett rån? Jag är skeptisk, det kan vara så. :P Olala.

Kommentarer
Postat av: Hannis

Hörruduru.. du är ju våran solstråle du!! så nog har vi ljus i tillvaron alltid ;)
men ja de skulle sitta fint med lite sol imorn i detta gråååa samhälle..

SOLSOLSOL JA DU ÄR SÅ COOL
JAG VILL SPRINGA RUNT I MIN KJOL
ÄTA GLASS OCH BADA
JA DET SKULLE VÄL INTE SKADA
JAG VILL BLI BRUN OCH FRÄSH
GE MIG ETT SOLARIUM OCH LITE CASH

hihi. de bara kom ur fingrarna :)

PUSS PÅ MALIN! du är snygg och fräsh ;)

2007-12-11 @ 21:42:33
URL: http://hannafoto.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0