Extra Extra

Har du pojkvän/flickvän? Nej
Är du kär? Se ovan
Hur tidigt stiger du upp? På vardagar blir det ungefär 7 eller 8, dock ett undantag idag, helger två timmar senare kanske?
Vem/vilka vet mest om dig? Aah, det gör många. Haha, det är väl det som är hemskt ändå? Jag vet inte,
Gillar du att slåss? Nej. Vem ska jag slå?
Vad ska du göra ikväll? Titta på Tv och strax äta middag. Film blir det säkert och sedan natt.
Har du utländska föräldrar? Inte en kotte av dem.
Var har du ont? I min nacke, uschabuscha
Är du bra på att måla? Jag kan det där med att rita streckgubbar ;)
Vem kramade du senast? Jaa du/ni det var nog... Hanna :) Jag kramar så många här nere så jag hinner inte med att fundera vem jag kramat innan den andra, jag menar Gunilla dyker ju på mig jämt så då blir det en kram :D haha.
Vad längtar du till? Om tio år. Jag undrar verkligen hur mitt liv ser ut då ;)
Vad heter dina husdjur? Knatte, Fnatte och Tjatte. Om de hade vart ankor alltså. Tyvärr har jag inte ett enda, eller tyvärr och tyvärr TACK GODE GUD så har jag inte ett enda. Haha, men för det hatar jag inte djur. Absolut inte. Jag tycker om att titta på Nicke Nyfiken.
Har du körkort? Jaaa, men det är ju klart. Den 22 feb blev det mitt. Har jag vart lyckligare? NEJ!
Favoritgodis? Det måste väl ändå vara choklad.
Morgon- eller nattmänniska? Mer morgon faktiskt, men dock natt på slutet, galet bra ändå! Trots att jag är uppe länge kliver jag upp tidigt :D 
Sparare eller slösare? Det är väl både och, jag har blivit bättre nu på slutet :D
Har du några homosexuella vänner? Nej
Bio eller promenad? Det är både och, jag älskar dessa två underbara sociala ting
Är du kittlig? Det kan ni skriva upp! :P haha, hemskt av det också
Rädd för insekter? Nej faktiskt inte. Men jag är rädd för myror! USCH!
Anser du att du är stark? Jag är stark i mig själv. Jag är en egen individ, och det är jag glad över!

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

vad gillar du bäst godis eller chips? :)

2007-12-05 @ 20:10:56
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: MALIN

lovingnurse: Jag gillar bara GODIS, äter inte ett enda chips! ;) Vad gillar du? :D

2007-12-05 @ 20:12:35
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: Amanda Rosende

snygg blogg :) läs gärna mitt inlägg om psykisk/fysisk sjukdom, vad är värst?

2007-12-05 @ 20:14:08
URL: http://awr.blogg.se
Postat av: Elizabet

Men du var väl tillsammans med Viktor och ni verkade ju så kära? Varför tog det slut? får man fråga så?:/

2007-12-05 @ 23:05:25
Postat av: Mamma BM

Amanda Rosende: Jag ska verkligen läsa din blogg nu! Och tack så mycket ;) Känns alltid kul att höra!

Elizabeth: Jaa det var jag och jaa det var vi verkligen, det tog slut för att jag har alltid velat flytta iväg och på något sätt visste vi båda att det inte kommer hålla i längden, han var inte min blivande man som jag ska spendera livet med. Tyvärr. Så är det bara, nu är vi vänner och snackar ändå :) Känns kanon!

2007-12-05 @ 23:22:33
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: MALIN

Haha, det var jag som skrev där över, bara det att jag glömde ÄNDRA namnet! Olala.

2007-12-06 @ 08:46:17
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0