Gränbycentrum

image1591

Jag och min kära faster är i centrum. Haha, ljuvligt trevligt. Det var fullt ös och hur mycket människor som helst. Vi shoppade loss, det kan ni räkna med. För mig blev det en julaftonsklänning, röd och svart och även en svart jacka (hur billig som helst, snygg också, kortare variant) och även en tshirt. Nice! :)

image1592

Vic och jag, (ja det är det här som kallas för badhairday) haha, jultomten var där också. Gillas! Bakom oss står här ett band som spelade, eller ja, musikanter i allafall.!

image1593

2,90:- på kvantum. Människor är som djur. Behöver jag säga mer?

image1594

... Och även här.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Är det Bosse som skymtas i högra hörnet på första bilden? =)

2007-12-09 @ 20:41:22
Postat av: MALIN

Jonas: HAHA; alltså han var VÄLDIGT lik! ;) ojoj, men ack nej!

2007-12-09 @ 23:29:28
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0