Innan jag somnar...

... Är så sugen på att blogga och hittade då denna lista någonstans. Tro vart? haha, men sömnen kryper sig på och jag är trött. Idag klev jag nämligen upp 07.19. Imorgon blir det sovmorgon till klockan åtta i alla fall :D nice! Sedan klockan 9 blir det julkalender + paketöppning. Olala. Dan före dan före doppardan. Det går snabbt må jag säga...

2007årets:
Aldrig gjort förut: Haft ett seriöst långt förhållande. Det är mysigt
Nyårslöften: Jag ger aldrig sådana. Haha, lugnast så.
Död: Vill jag inte gå in på!
Land: Sverige. Vad annars?
Lärdom: Att Gud håller det han lovat! Tack!
Framgång: Mina tider på h&m, ja visst, jag tjatar om dem. Men ni ska veta en sak, det är grejer det! Jag älskar det! 
Skada: Alla sår jag fått på händerna från detta jobb. Hahahaha...
Köp: Måste vara alla olika koftor, långa koftor. Jag älskar dem allihop!
Slöseri: På allt godis egentligen. Nää det får bli årets nyårslöfte. Mindre godis. Mer pengar.
Glädje: Det bästa jag vart med om är nu på slutet. Jag känner mig lycklig. SÅ otroligt.!
Jul: Firas som vanligt hemma hos mormor och morfar. Hur mysigt som helst!
Program: Greys anatomy är
Önskan: Att bli lycklig. Och så blev det!
Födelsedag: Nybliven sambo och äta tårta sittandes på golvet.
Må bra: Allt jag gjort. Haft ett underbart år!
Kändis: Måns Zelmerlöv. Jag älskar honom! Bli min tack! Du är den sexigaste jag vet.
Saknad: Mr
Människa: Min faster. Som snart kommer få ta hand om mig. Du är underbar!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0