Jag är Verkligen kär

... i mina nya jeans. Hjälp, de är helt perfekta. Jag har alltid velat ha i alla fall ett par cheapmonday och igår hittade jag verkligen ett par som passade mig direkt. Ja, de är tighta och trånga (känns nästan som ett par tights/leggings) men de skulle gå ut sig, det vet jag. För jag har snackat med jeansmästaren (killen som jobbade där, snygg? Ja men att han var haha.. :P) han hade ungefär 300 par jeans hemma och det gör det värt att nämnas här. Otroligt starkt jobbat, tänk att ha köpt hem alla? Jag menar sååå många modeller kan det knappast finnas? Eller? Haha, i alla fall är dessa jeans bäst. Det blir bilder! Hittade lite smått och gott på ginatricot, h&m och även monki. Men ja, jag kan ju inte blogga från min dator, så bilder kommer nog såå småningom när vi skaffat trådlöst. Till dess får jag bara skriva skriva. Jag är faktiskt sugen på den där I <3 NY tröjan också, men känns den överskattad?

Igår var det film som gällde och en riktigt bra sådan "the best man", den var verkligen heltraktigenom rolig, sköna skådespelare. Ja, eller det kanske blev inatt. I säng klockan 2 och sedan upp 7 för att Debbie ville se julkalendern med mig. Självklart, jag var ju hur pigg som helst (?). Istället gick jag och lade mig och sov till halv tio. Det var bättre. Efter oboy och mackor är jag redo att möta världen idag. Men först en dusch (bring it on är på tv:n). Det blir ikea på schemat. Olala. det är så mysigt att gå där vid juletid, kommer nog besöka den affären en massa gånger till! Det gillas!

Kommentarer
Postat av: majda

snygg design!
Läs & kommentera min blogg!

2007-12-04 @ 10:28:20
URL: http://majdas.blogg.se/
Postat av: johanna

god förmiddag på dig :)

eftersom det är december och vänlighetens månad
tänkte jag skicka dig en länk som du lätt blir
medlem på. du kommer få gratis biobiljetter och
du kommer även att få present kort när du klickar
dig runder på nätet. present kort på de populäraste
affärerna som stadium kicks hm gina tricot med mer.
om du inte vill ha det själv kan du ju alltid ge
bort det i julklapp.

om du blir medlem kommer jag på fredag att även
lägga till din blogg på min bloggsida. bara för
att du ska få fler läsare och vi kan göra en
riktigt vänner blogg där alla räknas med :)

här är länken :
http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

har du frågor så kontakta mig !
ha en super bra dag

2007-12-04 @ 10:34:45
URL: http://www.fjb.blogg.se
Postat av: Fridah

VA SKÖNT. de är skitsvårt att hitta perfekta jeans :)

2007-12-04 @ 10:40:33
URL: http://FridaCharlotta.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0