Jag fördriver tiden här hemma

Vilka är ditt favoritpar skor? Mina mcboots, de är helt underbara och lättmatchade. Perfekta!
Vad gör du? För tillfället har jag precis kikat klart på skildavärldar, haha så längesedan, nu ska jag bada! :)
Fest eller slacking? Jag tycker att det är som bäst på myskvällar, är ingen festare av det slaget.
Är du stolt över ditt liv? Så fruktansvärt stolt faktiskt. Jag älskar det!
Vilken låt lyssnade du på senast? Christmas med Mariah Carey
Vilken stad vill du åka till i skrivande stund? New York
Tittar du mycket på tv? Ja faktiskt. Det bästa är desperate housewives, men ah, gillar det mesta!
Har du varit med i lokaltidningen? Ja, många gånger, mycket med lucia och liknande plus genom kyrkan.
Vad kostar det du har på dig? Ja du för tillfället har jag inte mycket alls på mig men runt 800-900 kr.
Vad gör du när du inte kan sova? Tittar på tv/tänker
Vad gör du om ett år? Jobbar på för fullt och bor förhoppningsvis i en vacker lägenhet där jag trivs. Ha jag en riktig tur förgyller en pojkvän dagarna :)
Brukar du läsa horoskop? Brukar de stämma? Nej nej nej nej!
Bästa fikat? Morotskaka ;) Eller mammas chokladtårta
Det dyraste du äger? Min dator kanske?
Favoritmånad? December :D En magisk månad!
Favoritdag? Fredag
Choklad eller vanilj? Choklad

Kopiera gärna :)

Tänker: Att jag inte vill åka hem, men samtidigt ska det bli skönt att träffa familjen igen :)
Känner: En enorm saknad
Tycker: Att det är på tiden att bygga ett pepparkakshus, haha, snart snart, när alla kommit hem!
Vill: Ah, jag vill så mycket, men en sak vill jag av hela mitt hjärta
Ska: Snart snart snart bada
Borde: Åka ner till stan och shoppa (men det gör jag inte för idag har jag en hemmadag)
Måste: Börja packa ihop mina saker och ting
Hoppas: Att julen kommer bli minnesrik med mycket god mat och trevlighet
Längtar: Till nästa år. Då är allt fulländat

Kopiera gärna :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0