Julottan

Japp! Klockan nollfemfemtiosju ringde väckaren, eller ja mobilen blir det väl nuförtiden, och jag slog av den snabbare än en blixt kunnat träffa en skorsten. Skönt tänkte jag! Men då ringde den igen och det var bara att kliva upp. Som vanligt kommer pappa och klampar uppför trappen och knackar lite lätt på dörren "Är du vaken?" "AA" sedan går han bara. Jämt Samma visa. "Är du vaken?" När man kommer nerför trappen. JAAA vad ser det ut som? haha, den värsta frågan. Han ser väl? Så typiskt, likadant som "Jobbar du här?" som man får på h&m. "Nej, vet du vad, jag har stulit denna "malin" skylt från h&ms kontor och sedan bara som en helt vanlig kund ställt mig bakom disken, lärt mig allt om kassaservice hemma och efter det bara av en ren tillfällighet ställt mig här.." Precis. Ni förstår själva.

Nu har jag kommit hem efter att ha snackat med hela högen på mötet. Så mysigt att tillsammans fira julen i efterhand Haha.. Malin, Emma, Jonas, Daniel, Jakob, Simon och Maria. Vi var återförenade. Olala. Trevligt. Som vanligt kan jag använda min mun och prata, det händer vid ALLA tidpunkter på dygnet. Haha..

Jag läste också julevangeliet och Maria sjöng vackert.

Kommentarer
Postat av: Simon o Jakob

Hej o tack för en trevlig morgon. :)Va härligt att få vakna upp till din ljuva röst när du läste julevangeliet :P. Hälsa dina bröder.
God fortsättning!

2007-12-25 @ 09:34:31
Postat av: Jonas

Här var det snabba ryck! Otroligt kul att du är så snabb att uppdatera, verkligen roligt att läsa! =)

2007-12-25 @ 10:11:06
Postat av: Jonas

Här var det snabba ryck! Otroligt kul att du är så snabb att uppdatera, verkligen roligt att läsa! =)

2007-12-25 @ 10:11:17
Postat av: MALIN

Simon & Jakob & Jonas: haha, jag slår två flugor i en smäll och skriver till er alla tre samtidigt ;) Så kul att ni läser för det första! :D Och för det andra TACK SJÄLV haha, det var jättemysigt!! Ja men jag menar ju det min vackra hesa morgonröst. Så det kan gå! ;) Jag ska absolut hälsa mina bröder på en gång!

2007-12-25 @ 10:28:37
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0