MAT ska handlas på stört

Alltså, jag och min kära faster sitter nu på golvet i vardagsrummet och plöjer igenom ALLA reklamblad man kan tänka sig. "Malin, nu åker vi runt till allt, bananer på coop, läsk på willys osv." haha, alltså hon är så skön, vi ska alltså åka runt till alla ställen för att det är billigare, vad kostar då bensin? haha, pappa skulle bli galen och det håller min faster med om haha, hon bara "Alltså vad skulle din pappa säga nu..?" ;)

NU ser jag vad hon gör. Hon skriver av allting med papper och penna! :) Haha, så kul! Vi ska iväg snart snart, annars har jag drivit dagen med att vakna innan tolv, tagit en kort kort promenad för att känna av luften, vart med Jordens bästa HANNA. Hon är så skön den bruden, vi är galna tillsammans, bara skriker och äter och allt. Haha, Grymt bra. Jag har även fortsatt äta mina julmandariner. För de är som godast! ;) Vi ska köpa tre kg nu när vi handlar! Haha... "Risifrutti på lidl" hör jag nu,, galet!

Kommentarer
Postat av: Din hannispannis :D

MALIIIIN, vilken bruuud du är !!! så het så man nästan vill hoppa på dig och gosnosa sönder dig ;)du är världens bästa malin och vi vet hur de är att ha kul :) hare så kul på shopping rundan ;) PUSS PÅ DIG!!!!!

2007-12-05 @ 17:15:28
URL: http://hannafoto.blogg.se
Postat av: MALIN

Min hannispannis :D; Haha, men detsamma bruden! AAh vad vi ska ha skoj här alltså, och gosa och mysa och kladda saker i facet på varandra :D haha, så grymt roligt! Du är världens bästa HANNA! Olala, det var grymt skoj men också drygt, haha Gunilla bara shoppar och shoppar! ;) PUSSPUSSPUSS!

2007-12-05 @ 19:41:16
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0