Min vackra kjol!

image1553

Jag älskar den helt klart, men tycker INTE om att den är lite stor i midjan, därför liksom HÄNGER den lite, men det får man ta haha.. När jag var på jobbet fastnade den, med tanke på att den är så elektrisk/statisk, mellan benen hela tiden så chefen sa det att vi har ett medel som du kan smörja med. Jaa haha, tänkte jag, gick upp på toaletten och stod där och smorde in strumpbyxorna. Jaha, tänkte jag, vad gör jag nu? Gick ut till fikarummet "Alltså kära vänner, vad gör jag nu?" Stod där med kjolen uppdragen och trosorna syndes men hey, vi är ju alla en familj, de skrattade och sa att "ja du Malin, du får nog stå sådär idag" haha, neej, till slut torkade det hela och jag gick ut igen, som vanligt. Linnet och tröjan är också nytt, bra basplagg och det ligger nu i min väska ;)

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Tjusig!
=)

2007-12-01 @ 18:27:29
URL: http://angelicascloset.blogg.se
Postat av: MALIN

Angelicas Closet: Tack tack Bruden ;)

2007-12-01 @ 18:45:32
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: Malin

Törs man fråga vars du köpt denna fina kjol? :)

2007-12-02 @ 16:32:39
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0