Oj jag glömde

Idag har jag köpt julklappar till mig själv :D Och till Lina och till Victoria. Vic ringde mig:

"Malin, vad önskar du dig i julklapp?"

"Presentkort på h&m, haha, hemskt att säga det men det är ju ändå det bästa"

"Haha, ja men jag med, ska vi köpa till varandra?"

"Jaaa, att vi gör" hahahaha.. Skrattade vi båda, och även min personal som var med mig i fikarummet..

"Hur mycket ska vi köpa för då?"

"Ett hundra femtio kr" haha.

"Okidoki" :D


Haha, det är det här som kallas: Att byta pengar med varann. Hon bara skrattade i kassan också när jag berättade detta. Ni är ju tokiga ungdomar nu för tiden ;D

Och Jag saknar dig Victoria och jag saknar dig Johanna. Underbara ting

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0