Olyckligt ändå

Jag ska bara blogga lite snabbt. Hínner inte med detta när jag bor här nere. Har kommit in genom dörren efter en lång tur på staden, vilket var riktigt jobbigt i mitt tillstånd. Jag var trött redan när jag kom fram! haha, men så kan det gå när man ska ge sig ut samtidigt som hundratusen andra i mellandagarna trots att man är sjuk som bara den.

Drog på mig ett par lee jeans och en tee plus en hoodtröja. Min kusin började skratta ihjäl sig och sa "DET där är verkligen inte du" haha, det var verkligen inte jag. Inte någonstans. Jag i jeans liksom, och bara helt vanlig klädsel? Nej, aldrig mer, kanske då en gång till men då ska jag vara frusen och sjuk då också. Tacka vet jag tights/strumpbyxor och leggings. Love!

Hittade i alla fall klänningar till nyår. En svart sammetsklänning, en guldklänning och en lila korsett -top som jag ska antingen ha svarta byxor till eller en svart kjol. Ja men då började jag prova dessa hemma, insåg att när jag ställde mig i kön skulle jag inte komma fram förrän grisar kan flyga så jag vände och betalade på en gång. Det går alltid att göra returer. Och så kommer det bli. Den svarta var hur fin som helst på, dock för lång för min smak. Den i guld var kanon faktiskt, men jag vill hellre ha någonting i svart, man blir så blek. Och den lila - perfekt - om den hade vart en strl mindre. För stor. Korsett ska ju ändå sitta åt. Alla ska tillbaka och nu sitter jag här igen + - 0 HEMSKT! jag behöver någonting och jag är i sjukt tillstånd. Jaja, hoppas på att den lila finns i en strl mindre. Den gillar jag verkligen.

Så köpte jag även en grå tshirt med uppvikta ärmar, i size L perfekt som miniklänning :D och ett par möstrade leggings/strumpbyxor, svarta, skitbra! Halva priset också, ett par till också förresten men de var med prickar. Och en svart halsduk, superfin man kan ha inomhus. Och ett par jeans, stentvättade från monki. Dock är jag osäker på om jag ska behålla dem eller köpa ett par svarta cheap monday. Ska fundera till i veckan :)

Nu lagar vic maten, som vanligt hjälper jag inte till. Haha, hon kan ju det dära mycket bättre än vad jag kan. Sjuk som jag är, och inte ens en liten kotte tycker synd om mig. Rackarns.!

Kommentarer
Postat av: Linnita

Såg i ett äldre inlägg in nyårsklänning, Gud helt udenbar! vart är den köpt?, och tror du den fins kvar på marknaden nu fortfarande?, (skicka tillbaka på min mail) :)

2007-12-28 @ 20:39:59
Postat av: HANNA

SVAR PÅ DET DU SKREV PÅ MIN BLOGG:

HAHHA DUUUU ÄR SKÖN! inte för att jag har testat dig men ;) hihihi.. snart ska jag testa din kyssfärdighet iaf, mohahhha! ja man får väl hoppas att jonas klarar sig.. han får visa upp sin manliga stolhet lite tycker jag ;) MALIN DU ÄR SÅ BRA KVINNA. jag känner det i hela min kropp! KYSS PÅ DIG!

2007-12-28 @ 22:18:53
Postat av: MALIN

Hanna: DU E JU UNDERBAR! haha, vi ses imorgon vavavava? ;) Olala. du e galen! haha, jag skrattar ihjäl mig. Kom hit och hångla. haha, DU E SÅ BRA HANNA! SÅ BRAA SÅ BRA!

2007-12-28 @ 22:50:36
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0