Skärpning Malin

För det första, jag kan verkligen inte sova såhär länge jämt. Har verkligen vänt på dygnet. Men det måste bli skärpning på det nu för att jag ska kunna jobba nästa vecka. Olala. Måste måste! Snart är det julafton, tiden går idiotiskt snabbt, hemskt att säga det. Till helgen är det min sista helg på ica, har jobbat där i fyra år, dags att gå vidare nu då!

Nu ska jag ta mig en dusch, sminka mig sådär lagomt mycket, klä på mig, äta frukost, se lite på tv sedan bär det iväg för att lämna tillbaka kläder, och idag tar jag bilen. Vi (jag & frank) som fixade den igår insåg att vi måste köpa ett nytt batteri, så vi åkte iväg och köpte ett. 600 kr fattigare och med ett batteri i bilen är det klirrat. Haha, när vi bara skulle testa bilen och koppla blev konversationen som denna (ja det var iskallt ute men jag tycker att det är kul att titta på när andra grejar med bilar, man lär sig mycket!)

"Ja du Malin, hur kopplar man detta då?" Så höll han i de två kablarna

" Plus till plus och minus till jord, eller minus till minus"

"Visst är det så? Men du, jag blir imponerad, bra bra bra"
haha, sedan skröt han om att det var jag som lärde honom när en annan karl gick förbi för att säga hur man skulle göra.

"Ja, jag vet ju det, Malin här har berättat för mig" haha, sedan blev denne karl imponerad över att jag som tjej kunde så mycket, och nu skryter jag ännu mer här. Haha, jaja, det är kul i allafall. Jag ska verkligen ta tag i mitt bilkunnande och lära mig mer. Jag menar en dag står man där och får något fel på bilen. Skärpning igen!

Och just det, en sak som blev fel, det är ju IMORGON det är lucia, inte idag :P

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0