Spelkväll

Jaao! Det har verkligen varit skoj helt klart. Vic och jag tyckte att en hemmakväll skulle passa perfekt idag och lite sådär myspys. Så vi satte oss framför tv:n och kikade på "tonårsliv" haha, en lättsam film. Åt mat och sedan blev det mandariner och godis! ;) Olala. Svensson svensson kom senare och efter det började spelkvällen! haha, nu har vi tagit oss igenom fia med knuff (jag vann HAHA), yatzy (jag vann IGEN!!!!) haha och sedan barngeni TVÅ ggr vilket VICTORIA VANN båda gångerna alltså. Hemskt att skriva det egentligen. Jag har alltså tur med tärningar och hon har sinnet på sin sida. Eller så fick hon lättare frågor, jag vet inte? :P

Imorgon blir det möte för hela slanten, jag längtar av hela mitt hjärta. Det börjar klockan 10.00 BE there!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0