Stadens bravader

Jag har gjort så mycket - already! haha, klev upp klockan strax efter sex, gick ner tittade på tv, skjutsade vic i rusningstrafik! haha, hemsk tid det tar ändå, i alla fall kom hem klockan 8, tog en promenad för att köpa lite grejs på ica, de tog fel priser, jag sa till, fick igenom mitt ord! tack tack och 7 kronor tillbaka, hela SJU kr, haha, i alla fall blev det sedan frukost och Sunes Jul med Debbie, hon är sjuk idag, tragiskt men sant, alla e sjuka här och jag kommer nog också bli sjuk, tvyärr. Men till dess ska jag SHOPPA! Olala, nu ska jag till stan, möter ni mig? HÄLSA GÄRNA! :):) haha, det gillar jag verkligen! Nä, kläder och stan. Here I come.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0