Tjuvkik: Mitt rum!

image1688
image1689

Jag säger bara en sak: Its a mess. Hela rummet! Det är flyttkartonger överallt. Men nu insåg jag faktiskt att jag orkar inte bry mig. Tar tag i detta på juldagen. Alla kläder är i alla fall nerpackade. Tv:n, dvdn; boxer, stereon och allt sådant, plus två garderober får jag ner i Januari. Och lite väskor+skor. Får inte plats med allt denna gång, med tanke på att vi bara tar allt i en BIL. Yes. Måste packa ner allt smink och sådant också. Ojoj. Det är så mycket! haha, jag säger bara en sak: jag ska ALDRIG MER FLYTTA (till nästa gång jag flyttar)

Plus att jag ätit så mycket godis idag att jag mår illa. Detta är inte konstigt. Men jag gör faktiskt det. Min planering. Ska äta så mycket att jag tröttnar. Det har jag gjort. Nu äter jag bara för att det är jul och då är det lättare att motstå efter jul, det är ju trots allt ett LIV jag måste tänka på. Mitt alltså!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0