Vart är hon tjock någonstans?

mfrpqxld51qgqyx1ttik.jpg

Jag undrar, detta är en ren reflektion, vart denna grymt snygga tjej är tjock någonstans? Hon är ju hur vacker som helst och absolut inte alls tjock, inte överviktig INGENTING. Det jag verkligen hatar mest är att världen är på väg åt fel håll. Varför MÅSTE det vara inne med dieter och allt sådant? Hemskt. Vilka krav de har på kändisvärlden, stackars barn, stackars människor. Det är Fruktansvärt. Varför utsätta sig för svältning? Jag förstår det verkligen inte, gör du? Vad är dina åsikter?

Bild: Google

Kommentarer
Postat av: katri

håller med dig, inget fel på henne, hollywood har ett underlgt sätt att se på tjejer...

2007-12-16 @ 15:27:28
URL: http://minkei.se
Postat av: MALIN

katri: Ja det är hemskt. Fruktansvärt underligt. Nää tacka vet jag mat och godsaker :D haha.!

2007-12-16 @ 16:21:35
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0