"Vi säger att det är en julklapp"

Haha, alltså mitt liv flyter verkligen på som på ett bananskal, jag tror att det har vänt. ALLT går så bra, så skönt, ÄNTLIGEN! Jag älskar detta, har så roligt på dagarna fast jag egentligen inte gör någonting. Tack Gud! Jag är fortfarande extas från gårdagen men försöker att koncentrera mig på annat. Btw, måste köpa mjölk till oboyen, kom ihåg det! jaja, idag kom jag dit ungefär runt tjugoitre och det gick jättebra, till slut. Frågade sedan om de hade lås och om man fick köpa ett sådant, eller kanske låna ett, eller ah.. (med tanke på att jag inte kommer närvara denna månad eftersom jag flyttar ner vid nyår.) I alla fall gick han iväg och hämtade ett, plockade fram det från kartongen, tog upp det och flinade: "Vi säger att det är en julklapp från mig till dig och att du då känner dig motiverad, när du ser namnet på låset, att komma tillbaka efter jul ;)" Blink blink. Haha, Tack tack tack tack sa jag och var gladare än gladast. Hmm, Trevligt! Jag har en oskriven förmåga att mycket ofta få som jag själv vill. ;)


Oj, nu är jag trött. Sitter och dricker cola och tittar på OC. Olala. det programmet är bra, och juste, ska ut och testa bilen igen. Den MÅSTE JU FUNGERA någon gång.

Kommentarer
Postat av: Johanna

MALIN MALIN MALIN. killarna faller PLADASK för dej min fina vän:)!! pusspådej, ååduuu. fatta sjukt många shoppingrundor vi kan göra tilllsammans sen i vår!!! Jag älskaaar deet. fatta, vi kommer kunna åka tll sthlm jäätteofta!! HURRA!

2007-12-10 @ 17:40:22
URL: http://johannasten.blogg.se
Postat av: MALIN

Johanna: Haha, neeej men egentligen, vad spelar det för roll i det stora hela när en anna person INTE gör det :P haha, JAA DET ÄR SANT! Vi ska shoppa loss, tänk VÅRNYHETERNA? Hjälp, Stockholmnästa säger jag bara! ;)

NU snackar du med Vickis, ni bara ringer varandra jämt :P haha. Love you, plugga på nu bruden, eller ta ett litet uppehåll - för det är du värd ;)

2007-12-10 @ 19:19:40
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0