DAGENS;

Yes, igår köpte jag en ny klänning och även ett par leggings/strumpisar plus ett bar otroligt snygga knästrumpor. Jag gillar mönstret! really much!
Morgonen var riktigt hård denna morgon också alltså. Hjälp, vill så gärna sova ut en morgon men ack ack. Klev upp 7.22 och har insett att jag behöver inte längre tid än 35 min. Då har jag gjort ALLT och till och med tagit det lugnt vid frukostbordet. Bra Malin! -25 °C utomhus. SJUKT KALLT!

Har suttit nu i en timme och skrivit på religionen - det tar tid kan jag lova! Nu ska jag ta tag i naturkunskapen. Oj oj, jag bara skriver och skriver, eller rättare sagt nu ska jag plugga in på de 9 a4 dataskrivna sidor jag skrev klart igår. Det tar tid :)

Outfit:
- Svart långärmad tröj-klänning
- Svarta strumpisar
- Knästrumpor silver/svarta
- Grå ankelboots
- Silverörhängen

Kommentarer
Postat av: marre

jädrans vad kallt ! vart bor du ?:P

2007-02-21 @ 12:52:13
URL: http://mochan.blogg.se
Postat av: MALIN

marre: Du, jag bor i Övik och jaaa, det var riktigt kallt! Men det går ;)

2007-02-22 @ 20:16:11
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0