HEMMA I SKOLAN

Vi har varit med om mycket de senaste dagarna. Men starten till Vasaloppet i Sälen var det bästa. Fy vad grymt det var att se 5000 personer starta iväg då pistolen sköt startskottet! ;) Haha, både Viktor och Max kom i mål medan min söte pojkvän kom 62 km. Han var så söt. (Jag var med som chaufför till dessa grabbar och vi sov i Orsa utanför Mora i två nätter.)
Om man säger såhär, de var så söta och alldeles trötta i hela kroppen, kunde inte alls gå ens :) Sött.
Och jag har handlat lite på h&m, gjorde detta i söndags.
- Två klänningar
- Underkläder
- Grå Overknee
- Concealer och Örhängen
- Nagellack (där fick man den sötaste nyckelringen - Isadora
- En tshirt med puff
- En glittrig tshirt
och lite till smarrigt.

Nu sitter jag här i grå alinjeklänning, svarta tights och svarta stövlar. Här pluggas naturkunskap. Klockan kvart över nio måste jag åka och skjutsa Victors lillasyster med kompisar till slalombacken! Skoj!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0