HEMMA IGEN

Åh, vilken vecka vi har haft ;) Helt underbart härligt. VM i Åre, det var skoj! Invigningen var mäktig - kungen talade och band spelade. Men det bästa var trots allt fyrverkeriet - jag ljuger inte om jag säger att det höll på i ca 12 min. UNDERBART! ;) Jag stod bara och skrek - det var mäktigt och liknade allt, allra mest planeterna dvs. saturnus, uranus, neptunus etc. Coolt är ordet. Hela byn har vuxit sedan det blev VM och vi shoppade lite smått och sådana saker. Hur kul som helst i backen men mindre kul att ligga hemma i sjuktillstånd TVÅ dagar. Jaja, nu är jag hemma hos Victor och det är BÄST ändå :) Jag älskar dig, och jag skriver mer imorgon. Glöm inte att lägga bud på mina jeans ;)

Just nu fick jag faktiskt tillåtelse av älsklingen för att sätta mig ner vid datorn - dispens kallas det! Annars Gilmore Girls i bakgrunden och sedan helt klart Greys!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0