JAG VAR SÅ NÄRA

Denna underbara UNDERBARA kjol kunde varit min om några dagar. Jag var så nära, hade tryckt in allting och ringde min mor som egentligen inte tyckte att jag skulle köpa den. "Spara dina pengar istället" och jag vet att även Victor skulle säga likadant. Jaha, jag valde då att avstå. Därefter gick jag in en gång till på hemsidan och den var slutsåld. Igen. Jaha, det var den det. Hoppas den är kanon på er som har en! Hur söt som helst!

Snart ska jag hem till Victor. Jag saknar honom mest.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, ja önskar jag hade fått tag i en, dom är ju supersöta :)

2007-02-19 @ 19:28:09
URL: http://pernillaelisabeth.blogg.se
Postat av: Malin

De är så otroligt fina, och jag som verkligen hade en! Galet!

2007-02-21 @ 08:22:45
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0