KLIPPT OCH KLART

Färdigklippt. Jag har precis klippt mina två bröder och de båda blev faktiskt bra :) Eller rättare sagt - de båda blev nöjda! Och det är alltid lika kul när kunderna som blir klippta också blir nöjda. Ibland funderar jag över varför jag hoppade av frisörlinjen. Det är ändå kul när man väl står och friserar, men varför gång kommer jag ändå underfund med att - det är en kul hobby, inte ett yrke för min del. Det stämmer.

Kul är det iallafall och nu laddar jag för fullt inför melodifestivalen. Har även hunnit med att titta på OC ett avsnitt - hjälp vad bra det blir! Jag trodde aldrig att det som händer HÄNDER! Ojoj, kanon är ordet - däremot ett avsnitt är inte alls bra. Ni får se själv!

Nu skriker mamma att det är FFFFFIIIIKKKKKAAAAA! Och det får man verkligen inte missa. KALAS!

Kommentarer
Postat av: tiaré nicole

Bra på att klippa långhåriga? som mig om du vet vem jag är? Kraam Nicole

2007-02-14 @ 17:58:38
URL: http://nicolegalvez.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0