DET BLIR BRUNT

Jag ska färga håret brunt istället :P Får se hur det blir :) Victor har precis gått till jobbet så jag har tänkt att städa och städa garderoben (som jag skrev inatt) Det blir nog lite provning av kläder också - tänkt så :) Vill även titta på Gilmore Girls klockan halv tolv (eller när det är). Det blir bra! Efter tre går jag och handlar färg. YYIIPPIIE. Det blir mat hos V:s mamma idag - fläskfilé och kroketter - kanongott tycker Malin! Ja tack :)

En underbar dag idag - ingenting ska egentligen göras och det är skönt att ha klivit upp så pass tidigt. Trots att jag inte kunde andas denna morgon lever jag och det är stort. Täpp i näsan? Det kan jag garantera. Plus att idag gjorde JAG frukost (yoghurt och mackor och juice) till Victor och mig själv. Ibland är även jag snäll. Det är stoort :)


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0