FÖRSTA JANUARI 2007

48802-569Och året kunde faktiskt ha börjat bättre ;) Har aldrig i hela mitt liv haft så ont i magen som jag har och har haft idag. Illa, fick till och med ringa paps så att han kunde komma och hämta mig hos Victor. Jag ville bara hem.

Väl här hemma saknar jag Victor hur mycket som helst. Världens sötaste kille som ligger bredvid mig i sängen och frågar vad han ska göra för att det ska bli bättre, om han ska hämta något eller bara prata om något kul. Och jag är tvär och sur tillbaka. Ibland förstår jag inte hur han kan stå ut med mig. Han gör det riktigt bra och jag älskar honom hur mycket som helst för det! En toppenpojkvän och världens bästa vän. Ingen har det bättre än vad jag har. Tack MIN älskling. Du är bäst!

Nu ska jag bara sova. Det gör så otroligt ont och jag vill bara fortsätta att gråta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

underbart söt bild :)

2007-01-01 @ 20:21:36
URL: http://www.pernillaelisabeth.blogg.se
Postat av: Malin

Haha, tack så jättemycket :D söt du är :D

2007-01-01 @ 22:09:11
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0