GOD MORGON 2007

Jag tycker att det är mysigt att vi är inne på ett nytt år. Allt känns så nytt och fräscht - 2007 mums! Kul att skriva just 2007 också. Perfekt! Victor har sovit över här och det har varit myspys, vi tittade på Vänner, Ugly Betty, Grey´s anatomy och efter det Victoria´s secret. Han är en liten kvinna inombords ändå ;) Jättebra tycker jag! Sedan började vi se filmen "Two weeks notice" också. Men vi var båda för trötta för att se en film. Nu har vi precis vaknat, eller för ett litet tag sedan, ätit frukost med Edvin och jag har satt igång diskmaskinen, som jag egentligen inte kan, men jag tror faktiskt att jag lyckades! (Fick dock ringa mor för säkerhetsskull på slutet, jag hade lyckats!).

Snart ska vi se "John Tucker must die" tror jag att den heter? Kalasbra film - verkligen!

Kommentarer
Postat av: Q

Du och din andra hälft verkar ha startat 2007 med positiva energier, härligt! Film kan verkligen vara mysigt att titta på när mörkret utanför fönstret tynger ens välbefinnande. Men NU går vi ju mot ljusare tider och ännu varmare grader. Ok, det kan vara riktigt kallt i januari och februari men våren närmar sig hela tiden med dess varma ljusa dagar. Nu skall Q gå och läsa en roman som kanske inte är den bästa men inte heller den sämsta. Roms portar heter den. En historisk roman om julius Caesar och hans vän Markus. En sak kan man konstatera att Rom inte byggdes över en dag;)

2007-01-03 @ 15:26:26
Postat av: Malin

Q: DU är galen du !

2007-01-03 @ 21:58:11
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: Q

;)

2007-01-03 @ 23:06:39
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0