GODMORGON SÖNDAG

Det känns ibland skönt bara att kliva upp tidigt på morgonen - och jag gör det jämt när jag är ensam! Svårare annars. I alla fall är det otroligt kallt och jag ljuger inte om jag säger att det är fjorton grader i mitt rum. Har ingen värme alls och det blir kallare på natten när dörren är stängd - därför ligger jag helst kvar under mitt duntäcke - den bästa julklappen någonsin! Sådant man har nytta av Var dag :) Alla tiders! Idag ska jag i alla fall titta på ett avsnitt av OC och kanske lite Laguna Beach också. Imorgon har vi redovisning svenska nationella och det känns inte bra. Tisdag geografiprov. Just nu längtar jag bara till Åre och VM- veckan. Ska bli riktigt roligt :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag längtar också dit ;)de ska bli riktigt mysigt Love you.

2007-01-21 @ 12:19:52
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: Malin

Haha, sötis, bra att du skriver från mig själv ;) Love you :)

2007-01-21 @ 13:16:56
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0