MITT NYA LIV

Åh, vad jag älskar att blogga. Det gör mig så otroligt glad, sprallig och på jättebra humör, MEN det är inte ens en bråkdel utav hur mycket gladare victor gör mig! :) Han är verkligen nummer ett i alla lägen och därför tänker jag behandla honom på det viset också. Så att, resultatet blir då mindre bloggning - mer victor. Helt klart! Jag tycker verkligen att jag skött mig bra på sistone :)
Detta gör att när jag är hemma hos mig, kan jag blogga - ibland! ;)

Så idag, vad händer, jo jag gick till ica efter att jag klivit av bussen och köpte lösvikt. Var år och dagar sedan - eller inte, men det känns längesedan jag köpte en sådan påse enbart till mig själv - så jag glassade på och åt upp, ja ALLT! Nu har jag otroligt ont i magen. Tack för den!

Sedan kommer jag hem och vad händer då, om inte att jag tappar ner husnyckeln under bron. SMART DRAG MALIN! Det var bara till at börja leta bland jorden - efter tio minuter hittade jag den och jag var inne! Nu bloggas det litegranna ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa, bloggning är verkligen underbart :D

2007-01-16 @ 18:56:20
URL: http://www.pernillaelisabeth.blogg.se
Postat av: Malin

Det är det verkligen vill jag lova ;)

2007-01-20 @ 19:49:31
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0