TORSDAG

Godmorgon världen! Trött och trött som jag är, har jag precis sagt hejdå till Victor som valde att åka in till staden idag! Jag ska troligtvis, eller jag SKA in senare för att då bege mig till Modomatchen - ska bli kul att se allt ifrån logen ;) Yeah! Dagen igår var hur mysig som helst och jag har nog aldrig sett så många filmer på en dag. Men mys var ordet ;) Skulle även titta på nattens avsnitt av sex&the city, men då insåg jag att jag var för trött, då Victor låg bredvid och sov för fulla muggar. Han ser alltid så söt ut när han blundar och andas högre än niagarafallet är vattenfyllt. Jag älskar Dig.

Imorgon vill jag gå på stan. Ja tack, det var så längesedan. Är sugen på något nytt nu faktiskt. TIdpunkten är kanon och jag har ännu inte köpt ett par riktiga och låga skor jag kan ha om det förhoppningsvis skulle dyka upp lite snö!

Idag ska jag nog titta på lite OC, American Pie är jag också sugen på! Sedan äta något gott och liknande. :P

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt=)

2007-01-04 @ 11:04:07
URL: http://www.sara1.blogg.se
Postat av: Malin

Sara: Ja du, det tycker jag emd ;) Helt klart!

2007-01-04 @ 13:03:54
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0